Tänään päätin avata blogin ja kirjoittaa tänne päivittäin/lähes päivittäin päiväkirja malliin.

Asun poikaystäväni kanssa pienessä rivitaloasunnossa välivuotta pitäen. Kouluun hain ja valintakokeet tulossa ensi viikolla. toivon todella, että pääsisin opiskelemaan, kun poikaystävänikin lähtee armeijaan Tammikuun alussa. Motivaatio olisi kohdallaan ja into opiskelemaan on kova. Toivotaan parasta!

Aamulla oli työn puolesta koulutus, joka ei onneksi kestänyt kuin klo 13 asti, joten pääsin aikaisin kotiin jatkamaan unia. Poikaystäväni on sairaslomalla flunssan vuoksi, eikä hänestä kipeänä paljon seuraksi ole. Päätin aikani kuluksi ostaa BB:n 24/7, vaikka vannoin etten koskaan aio hankkia sitä. Nyt tuli kuitenkin ostettua jaVISA vinkui, päälle 34€ tsing tsing! Loppuilta taitaakin kulua BB:tä katsellessa. Onneksi huomenna työt alkaa vasta iltapäivän puolella...